Lirik Wajah Rahsia Hati

Request Chord Services Organizes Chords Collection. Lirik Rahasia Hati dari Element ini dipublikasikan pada tanggal 1 Mei 2014 8 tahun yang laluLagu ini ada di dalam album Paradoks yang didistribusikan oleh label Universal Music Indonesia.


Wajah Rahsia Hati Urban Method Version Song Lyrics And Music By Fauziah Ahmad Daud Ogy Arranged By Jo3 On Smule Social Singing App

Fauziah Ahmad Daud Wajah Rahsia Hati LirikLagu.

Lirik wajah rahsia hati. Senda gurau suka duka. Fauziah Ahmad DaudAlbum. Wajah Rahsia Hati Dalam kehidupan ini Yang terindah Melalui usia remaja Senda gurau suka duka Sering berganti Meninggalkan kesan abadi korus Oh berdebar-debar hati nya Kali pertama bertentang mata Inilah pengalaman Harus ditempuhi tiap insan Kenakalan atau kesungguhan Sukar mencari perbezaan Betapa kau cuba melindungi Jelas di wajah rahsia hati ulang dari.

Ku Tahu Hatimu Terluka. Kata madah hati pujangga Bagai panah mencari jiwa Firasat tinggalan ibunda Searah menyusun gerak Hai gerak Gerak tari gerak sejambak Gerak tari bergerak Sungguh indah seni pusaka Bagai wajah penyeri rupa Tersurat bicara rahsia Mana kias mana senandung intan Yang tak lekang dik panas Tak kan usang dik hujan Mana kias mana senandung intan Yang tak lekang. Bila tidak berhasil coba untuk mengilangkan tanda kutip misal.

Sebak di dada ku lihat wajah Nina Karina si jelita Menggulung kasih cinta pertama Yang tersurathanya Bisikan semalam. Trio Lanjud - Satu Wajah Berjuta Ingatan Official Audio. Lirik Lagu Rahasia Hati - Element.

Kerasnya ombak menyisir pantai Memaksa pasir untuk berubah Tidak hati hati adakah hatimu Walaupun pedih Tanpa purnanma malam gelita Tanpa rahsia hilanglah takhta Tanpamu bisakah aku setia Oh Nina Karina Oh lupakah dia Cinta dan gelora. There is no strumming pattern for this song yet. Create and get 5 IQ.

Lirik lagu Wednesday June 09 2004. Dapat juga dengan mengeklik menu A B C. LirikDalam kehidupan iniYang terindahMelalui usia remajaSenda gurau suka dukaSering bergantiMeninggalkan kesan abadiOh berdebar-debar hati nyaKali pertama be.

Lirik Lagu Fauziah OGY Ahmad Daud. Rahasia Hati chords by Nidji. Sky0ne Oktober 22 2020.

Lirik Lagu Rahsia Hati - Zizi Kirana VioLirik - Hai pengunjung setia VioLirik Pada update kali ini VioLirik akan berbagi lirik lagu terbaru yang berjudul Lirik Lagu Rahsia Hati - Zizi Kirana sudah banyak lagu yang telah kami sediakan lirik dan kunci gitar hanya untuk kamu pengunjung setia VioLirik termasuk artikel Lirik Lagu Rahsia Hati - Zizi Kirana. Fauziah Ahmad Daud - Wajah Rahsia Hati Ali Setan Dalam kehidupan ini Yang terindah Melalui usia remaja Senda gurau suka duka Sering berganti Meninggalkan kesan abadi korus Oh berdebar-debar hati nya Kali pertama bertentang mata Inilah pengalaman Harus ditempuhi tiap insan Kenakalan atau kesungguhan Sukar. Wajah Wajah Sahabat LirikLaa-la-la-laLaa-la-la-laWajah wajah yang ku kenangHanya engkau bermain di mindakuKata-kata yang kau ungkapHanya engkau menjadi me.

Dengar lagu ini di sini. Lirik Lagu Kita - Lirik Lagu Rahsia Hati Zizi Kirana - Hallo sahabat Lirik Lagu Kita Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lirik Lagu Kita - Lirik Lagu Rahsia Hati Zizi Kirana kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. Dalam kehidupan ini Yang terindah Melalui usia remaja Senda gurau suka duka Sering bergant.

Lirik Lagu Wajah Rahsia Hati - Fauziah Ahmad Daud. Fauziah Ahmad Daud - Wajah Rahsia Hati Chord - Malay Gitar Kord Tab Chords Easy Chord Lyrics. Ogy Ebby Kisah CintaDiterbitkan Pada.

Lirik Rahsia Hati oleh Cico Maya Karin. Diri tertanya wajah siapa Bayangan kasih di dalam mimpi Bagai dikunci tiada ku ketahui Mungkinkah kau si penghuni hati Tidak di mata Tapi merasa. Author dyahdahan a 354.

ANDA MENGETAHUI JUDUL DAN NAMA PENYANYI. Last edit on May 08 2014. Berakhir Kemarau Di Hati.

TIPS PENCARIAN LIRIK FAVORIT ANDA. Intro C Verse Fm B Waktu terus berlalu tanpa kusadari Em A Yang ada hanya aku dan kenangan Dm Masih teringat jelas G C Senyum terakhir yang kau beri untukku Fm Tak pernah ku mencoba B Em Dan tak ingin ku mengisi hatiku A Dengan cinta yang lain Dm G A Kan ku biarkan ruang hampa didalam hidupku Chorus F Bm E Bila aku harus mencintai dan. Berikut cuplikan syair nyanyian teks dari lagunya.

Mudah-mudahan isi postingan Artikel Malaysia Artikel Zizi Kirana yang kami tulis ini dapat. Lyrics for Wajah Rahsia Hati by Sheila Majid. Antara lagu terbaik dari penyanyi tersohor FAUZIAH AHMAD DAUD.

Ketikkan nama penyanyi dan judul lagu berikan tanda kutip di judul lagu misal. Ku menyaksikan dedaun kekeringan Gugur kebumi gersang tiada penghuni Tiada mentari awan kesuraman Bagaikan waktu yang terhenti Ku menyaksikan seraut wajah cinta Yang. Tanpa ku sadari yang ada hanya aku dan kenangan kan ku biarkan ruang hampa di dalam hidupku bila aku harus mencintai dan.

42759 views added to favorites 98 times. G C G C G C G C Ku. Wajah Rahsia HatiPenyanyi.


Fauziah Ahmad Daud Wajah Rahsia Hati Lirik Youtube


Yuni Shara Hati Selembut Salju Recorded By Renny Lie And Fullkusuma On Sing Karaoke Sing Your Favorite Songs With Lyrics And Duet Aktris Penuaan Kecantikan


Wajah Rahsia Hati Fauziah Ahmad Daud Lirik Video Youtube


LihatTutupKomentar